Sipr online, een dochter van DDK (de makers van DUIC), wordt geleid door digital natives. Dit bureau is gespecialiseerd in content marketing en content creatie. Deze digital natives adviseren en helpen organisaties bij het maken van een contentstrategie. Tegelijkertijd meten ze de impact van deze contentstrategie. Aan de hand van verkregen data maken zij analyses en passen de strategie daar direct op aan.
Contact
In een advertentie heb ik gezien dat Sipr op zoek is naar (jonge) freelancers die content kunnen maken. Zo zit ik op 3 augustus 2017 met Sven en Martijn om de tafel. Zij vertellen mij over hun ambitie en ik vul aan en deel mijn ambitie. We spreken dezelfde taal en besluiten contact te houden. Een paar dagen later word ik al gebeld, of ik webcopy wil schrijven voor een campagne. Sven en Martijn wijs ik op de impact die goede webcopy heeft, want hun klanten verdienen aan deze webcopy. Dit is belangrijk voor hun verdienmodel en van invloed op de freelancers die zij inhuren. Ik voel me vereerd als ik hoor voor welk marketingbureau ik aan de slag kan, VODW.
Impact
De briefing is me duidelijk. Gelukkig ben ik bekend met VODW, bij Triodos Bank heb ik nauw met hen samengewerkt. Daarom kan ik me verplaatsen in hun manier van werken en doen. De marketing specialisten van VODW maken het verschil. Organisaties die zich geen raad weten met marketing of een mooie campagne willen voeren, zijn gebaat bij de getalenteerde professionals van VODW. Dat talent zorgt voor impact, dat is zeker, ook dat het creatief en meetbaar is. Ik heb er zin in, verdiep me in de profielen en leg de eerste vier aan Sipr voor. Zij stemmen af met VODW. Met de weinige feedback die ik terugkrijg, kan ik vervolgens de andere vier schrijven. Op 5 september 2017 staat de campagne live.
- Campagnemanagement
- Factbased marketing
- Marketingmanagement
- Online-marketing
- Product owners
- Propositiemarketing
- Retentiemarketing
- Verzuim
Nieuwsgierig naar Sipr?